[personal profile] docent030
А у дельфина взрезано брюхо винтом!
Выстрела в спину не ожидает никто.
На батарее нету снарядов уже.
Надо быстрее на вираже!
Парус! Порвали, парус! Каюсь! Каюсь! Каюсь!

Даже в дозоре можешь не встретить врага.
Это не горе - если болит нога.
Петли дверные многим скрипят, многим поют :
Кто вы такие? Вас здесь не ждут!
Парус! Порвали, парус! Каюсь! Каюсь! Каюсь!

Нещодавно ми мали можливість поспілкуватись, поспостерігати за діями одного з функціонерів СУПу. З боку президіума спільноти вже було підведення ітогів. Думаю можна, хоч із запізненням, так би мовити, ще із залу висловитись.
Скажу відразу модерація «тамошньої» в мене викликала щире несприйняття. Щож не так? Якщо узагальнити незадоволення викликали такі слова:
 

  1. «В lj_еdіtors посты только на русском? - Да. потому что русский язык знают все. Наиболее интересные записи мы переводим. Для этого создано сообщество иноблогов inoblogs.livejournal.com» разом з «Увидел/написал интересный пост - взял и перевел в сообщество. Это задача самих блогеров, а не редакторов»

  2. «Сегодня я хозяйничаю в украинском сообществе Модерирую посты по своему усмотрению»

  3. «Я не магла успрымаці гэта сур'езна, у мяне было пытанне: што гэта за вар'яцтва?»

  4. «Никаких положительных чувств к бандеровцам, разумеется, я не испытываю» Мовчу :)


Отже, чого я приколупався до цих безвинних слів:


  1. Почнемо з «inoblogs». Тобто популяризація через кацапизацію. І, як підкреслюється, це – єдиний можливий шлях підняття рейтингу українського блогу та й взагалі розвитку ЖЖ. Між іншим спитаю: А ніхто не помічав явного сепаратизму української блогофери? А нам замість створення «українського сервісу» (як колись омериканці зробили кириличний) пропонують «інтеграцію». Щось мені цей Іноблог дуже нагадує незграбний поступ «Рускаго міра».

  2. «Хто тут главний? ... Ти?... Не знаєш?... Відповідь неправильна – я тут главний». Що значить:  «Це справді так: зміст стрічки визначається виключно інтересами і смаками чергового? - Да. Новый человек - новый взгляд на вещи», "Сегодня я здесь хозяйничаю. Пусть предлагают посты в другие дни», «Да, я субъективна в выборе постов. Сегодня имею на то полное право!»? Яке право? Хто його надавав?  Якщо формалізувати – у спільноті УА діє традиційне (звичаєве) право. Нема в наших традиціях такого свавілля у модератора. Пости публікуються незалежно від смаків модератора (ну майже), а при якихось сумнівах модератор звертається з питанням до спільноти (іноді). Згадаймо 9 травня, наприклад.


  1. Ввічливе хамство. Якщо подивитись «дискусії» з каліфом-на-день, то відповіді «Все это - Ваше право»,  «Ваше право так думать », «Это Ваше мнение. И я его уважаю» звучать як «Говорітє, говорітє – ви мнє нє мєшаєтє». Начебто нічого страшного – доволі прийнятний спосіб більш-менш коректно припинити неприємну розмову. Але згодом дівчина не знайшла нічого кращого в українській спільноті на українську мову відповідати білоруською (наприклад « Так, непасрэдна да сюжэта, які не ведала як разумець - некае шаленства чалавек нясе, а я не разумею - ён гэта на сур'ёзе?»). Тобто мовою майже незрозумілою для спільноти. Це при тому, що дівчинка клялася на крові: « Комментарии я буду оставлять на тех языках, на которых ко мне обратились: белорусский, русский, английский, польский». Так як, це поведінка вихованої людини?


  1. Власне невігластво, як аргумент для відмови. Тобто «Я в цих математиках не тямлю. Так що нема чого умнічать тут, пишить про котиків». Майже як наслідок такого підходу – абсолютна аполітичність. Знову таки – Пишіть про котиків.


Хтось спитає: Ну для чого стільки слів? Цвіркнула дівчинка, та й пішла, чого перейматись? Є чого перейматись. Нагадаю: «тамошня» - один з функціонерів «Центрального управління» ЖЖ. Вона відповідає вимогам адміністрації ЖЖ. Справа навіть не в ній. Справа в тому, що будь хто інший на її місці буде таким самим провідником рус.міра, агресивним невігласом. І на додаток - повна політична стерильність.

Так який висновок? Як я розумію – в кожного свій. Особисто в мене як мінімум виникли сумніви про доцільність «вкладати гроші» в ЖЖ (тобто оформлювати платний аккаунт)

P.S.
А ще дані СУПу будуть використані для «розгрому націоналістичного підпілля» в новоприєднаній Малоросії. Ага. :)

Date: 2013-09-28 05:05 pm (UTC)
From: [identity profile] forko.livejournal.com
Ханна не є постійним модератором, це був експеремент який вийшов досить цікавим оскільки можна було побачити ставлення і критерії людини зі сторони.. В кожного модератора є свій стиль, Фольк наприклад вчора був проукраїнським і жостким модером). Стосовно висновків по центральної редакції ЖЖ - погоджусь.

Date: 2013-09-28 06:22 pm (UTC)
From: [identity profile] docent030.livejournal.com
==Ханна не є постійним модератором, ... можна було побачити ставлення і критерії людини зі сторони.
Це я зрозумів, тому в епіграфі є "Кто вы такие? Вас здесь не ждут!" Можливо я занадто злий

==Фольк наприклад вчора був проукраїнським і жостким модером
Вчора він трохи "ругнувся" в адресу псевдоаналітиків, так я все в роздумах - чи не в мій то бік. Застращав :)

Мабуть таки дороблю та відправлю. Щось дуже мені цікаво, як люди оцінили той день

Date: 2013-09-29 09:08 pm (UTC)
From: [identity profile] vova-comment.livejournal.com
Напевно не пропустить... Претензії в більшості вірні але це з погляду патріотизму, а в керівництва жж головне бабло.
Я не вкладав, але був купив на 1 місяць(чи на 2) щоб подивитись на переваги, не побачив. Статистика? Ну не знаю чи вона мені потрібна. Більше переваг не бачив. А ще більше шаблонів, але я як вибрав ще з самого початку так і не міняв. Рішення було не купувати більше з економічної точки зору. Це не великі гроші але нема сенсу в розширеному рахунку і поки жж не почне приносити щось мені я туди вкладати нічого не буду. Я і так дуже багато часу трачу на нього.
Час від часу є бажання змінити платформу, або зробити свій сайт, ціна на хостинг близька. Особливо це буває коли жж лежить.

Date: 2013-09-29 09:14 pm (UTC)
From: [identity profile] vova-comment.livejournal.com
Ще про той день. Мені здалося дуже "вибірковим" публікування записів. Все патріотичне, навіть націоналістичне було забанене. Відчулася "руска" рука. Що не вигідно для Росії, то і не публікувалось. Особливо здивувало, що Гулика не пропустили. І аргументація була так собі. Але вона в той день "рулила" і це скажемо її право. Можна подивитись на іншу сторону цієї медалі - зразу видно відношення, а воно таке саме як і між нашими країнами.

Date: 2013-10-01 08:33 pm (UTC)
From: [identity profile] docent030.livejournal.com
==Напевно не пропустить...
Пройшло таки

Date: 2013-10-01 08:50 pm (UTC)
From: [identity profile] vova-comment.livejournal.com
Так, я бачив.:)) Викликало хвилю коментарів!

Date: 2013-10-01 02:20 pm (UTC)
From: [identity profile] pan-baklazhan.livejournal.com
"Але згодом дівчина не знайшла нічого кращого в українській спільноті на українську мову відповідати білоруською (наприклад « Так, непасрэдна да сюжэта, які не ведала як разумець - некае шаленства чалавек нясе, а я не разумею - ён гэта на сур'ёзе?»). Тобто мовою майже незрозумілою для спільноти"

- незгодний категорично.
Як на мене, то це навіть неписане правило гарного тону - білорусам, що пишуть на своїй мові, відповідати не російською, а українською. Таким чином підкреслюючи рідність двох наших мов і відстороненість від небратньої Росії. Відтак, чому б і білорусам не відповідати нам своєю рідною? В мене деякі френди-сябри коментують виключно білоруською, і я їх на 90 % розумію, хоч в Білорусі практично й не був ніколи.

Profile

docent030

February 2015

S M T W T F S
1 2345 67
891011 1213 14
15 16 1718 19 2021
22232425262728

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Sep. 10th, 2025 04:44 pm
Powered by Dreamwidth Studios